Volgers

dinsdag 17 juli 2012

Oscar de Ezel

Hallo allemaal

eindelijk weer eens aan de freubel geweest.
En ditmaal is het Oscar de Ezel geworden ,
Hij was erg leuk om te maken ,en het patroon komt uit een oude ariadne,
Welke moet je me niet vragen ik heb het patroontje ook gekregen van Rina
mijn dank ervoor dat er nog mensen zijn die willen delen
ik ga nu maar weer eens een stelletje kaarten maken ,
als mijn rug het toelaat om lang te zitten ,
maar het resultaat zien jullie vanzelf wel weer verschijnen
een fijne dag allemaal.



7 opmerkingen:

Greet van Maurik zei

Hallo Hennie,

Wat heb je dat mooi gemaakt een prachtige ezel!!!
Het beste met je rug, maar leuk dat we weer een creatie van je konden zien.

groetjes Greet

Rachel zei

Wat is hij leuk geworden. Ik heb het patroontje ook nog liggen maar zag zo tegen die fruitmanden op maar als ik hem dan zo weer zie gaat het toch wel weer kriebelen.

Groetjes,
Rachel

Unknown zei

Zou ik aub het patroon mogen ??
Met vriendelijke groet
Wilma derogee
wilmaderogee@gmail.nl

Unknown zei

Zou ik aub het patroon mogen ??
Met vriendelijke groet
Wilma derogee
wilmaderogee@gmail.nl

Anoniem zei

Wat is die leuk geworden.
Zou je mij het patroon willen doorsturen.

Groetjes Antoinette
vintage6diva@gmail.com

Petra zei

Goedemiddag heeft u dit patroon nog?
Zou ik deze dan mogen krijgen?
Met vriendelijke groet Petra Kriek

Unknown zei

Wat is dit een prachtige ezel geworden. Nu is mijn vraag zou ik aub ook het patroontje mogen van Oscar de ezel? U mag hem sturen naar lies_oerlemans@hotmail.nl Alvast vriendelijk dan voor alle moeite die u voor mij wilt doen! Ik zie er naar uit!
Liefs en groetjes Lies